A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Побузької селищної ради Голованівського району Кіровоградської області

Поради від практичного психолога

Дата: 10.02.2022 14:42
Кількість переглядів: 43

Фото без опису

#Інклюзивно_ресурсний_центр_Побузької_селищної_ради_поради_практичного_психолога

Кінезіологічні вправи :потужний інструмент для розвитку інтелекту .

Поговоримо про неймовірно корисну «гімнастику» для мозку????????

Наукою доведено, що кожна півкуля мозку людини відповідає за різні дії та способи мислення. Права півкуля – «творча», вона обробляє візуальну інформацію, відповідає за мистецькі здібності, здатність фантазувати та мріяти. Ліва – це справжній «математик». Від неї залежить уміння аналізувати й мислити логічно, сприйняття усної інформації, вміння коректно ставити мету та розв'язувати будь-які проблеми. Саме тому деяким школярам легше даються гуманітарні дисципліни, а деяким – точні. Як організувати злагоджену роботу півкуль мозку дітей? Тут стане у пригоді неймовірно цікава наука, принципи якої було визначено понад двісті років тому, – кінезіологія!

Кінезіологія – це наука про розвиток розумових здібностей та фізичного здоров’я через певні рухові вправи.

Насправді користь від виконання кінезіологічних вправ є колосальною! У ході тренувань значно покращуються пам'ять, увага, мовлення та когнітивні здібності школярів, поліпшується їхня розумова діяльність, розвивається дрібна моторика. І чим ці заняття інтенсивніші, тим легше помітити позитивні зміни в діяльності мозку. А ще вони дуже прості та універсальні – їх можна виконувати у будь-якому віці без спеціальної фізичної підготовки.

Аби заняття були ефективнішими, їх варто проводити щодня у комфортній доброзичливій атмосфері за спеціальним комплексом вправ (кожен комплекс розрахований на два тижні). Проводити їх краще в ранкові години в супроводі тихої та приємної музики. Вправи виконуються сидячи за столом або стоячи.

Вправа для розвитку дрібної моторики рук

????«Вухо – ніс». Учні мають лівою рукою взятися за ніс, а правою – за ліве вухо. За сигналом вчителя школярам потрібно плеснути в долоні та змінити руки «з точністю до навпаки».

Вправа для нормалізації неконтрольованих надмірних м'язових напружень та млявості

????«Сніговик». Запропонуйте школярам уявити себе зліпленою сніговою фігурою, яка потім починає «танути». Спочатку розтане та повисне голова, потім опускаються плечі та розслабляються руки. Наприкінці тренування школяр має м'яко опуститися на підлогу – тепер він перетворився на «талу воду».

Дихальна гімнастика для покращення ритміки організму, розвитку навичок самоконтролю

????«Дихаємо носом». Запропонуйте школярам закрити пальцем праву ніздрю, зробити вдих лівою та видихнути повітря через праву. Потім тренування слід повторити, починаючи з лівої ніздрі.

Спеціальна вправа для розширення поля зору та покращення сприйняття графічної інформації

????«Млин». У цій вправі протягом декількох хвилин потрібно одночасно обертати рукою та протилежною їй ногою за годинниковою стрілкою, а потім проти неї. Можна ускладнити вправу та додати обертання очей у різні боки.

Кінезіологічні вправи дійсно полегшують навчання, оптимізують інтелектуальні процеси та підвищують розумову працездатність школярів.


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень