A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Побузької селищної ради Голованівського району Кіровоградської області

ПОСТАНОВА від 28 квітня 2023 р. № 419 Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах загальної середньої освіти

Дата: 04.05.2023 08:36
Кількість переглядів: 50

Фото без опису

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 28 квітня 2023 р. № 419

Київ

Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах загальної середньої освіти

   
   

Відповідно до частини другої статті 97, частини шостої статті 108 Бюджетного кодексу України Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах загальної середньої освіти, що додаються.

2. Здійснити розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах загальної середньої освіти у 2023 році згідно з додатком.

3. Міністерству фінансів забезпечити внесення змін до розпису державного бюджету.

 

                       Прем’єр-міністр України                        Д. ШМИГАЛЬ

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 28 квітня 2023 р. № 419

ПОРЯДОК ТА УМОВИ
надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам
на облаштування безпечних умов у закладах загальної
середньої освіти

1. Ці Порядок та умови визначають механізм надання та використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах загальної середньої освіти (далі — субвенція).

2. Головним розпорядником субвенції є МОН.

Розпорядники субвенції за місцевими бюджетами визначаються рішеннями про такі бюджети відповідно до законодавства.

3. Субвенція спрямовується виключно на реалізацію проектів, пов’язаних із будівництвом, реконструкцією, реставрацією та капітальним ремонтом захисних споруд цивільного захисту у закладах загальної середньої освіти (зокрема виготовлення проектної (проектно-кошторисної) документації у разі її відсутності) відповідно до вимог ДБН В. 2. 2. 5—97 “Захисні споруди цивільного захисту”, Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту, виключення таких споруд із фонду та ведення його обліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 р. № 138 (Офіційний вісник України, 2017 р., № 24, ст. 682; 2023 р., № 23, ст. 1298), та наказу МВС від 9 липня 2018 р. № 579 “Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту” (далі — проекти).

Під час проектування і будівництва захисних споруд цивільного захисту у закладах загальної середньої освіти необхідно дотримуватися вимог містобудівного законодавства, будівельних норм, нормативних документів, обов’язковість застосування яких встановлена законодавством, щодо забезпечення доступності і безпеки об’єктів для маломобільних груп населення, зокрема осіб з інвалідністю, енергоефективності, укриття населення в об’єктах фонду захисних споруд цивільного захисту, інженерно-технічних заходів цивільного захисту, вимог пожежної та техногенної безпеки.

4. Субвенція спрямовується на реалізацію проектів у разі дотримання таких умов:

загальна чисельність учнів опорних закладів освіти (без урахування їх чисельності у філіях) становить не менше 200 осіб, а інших закладів загальної середньої освіти — не менше 350 осіб;

 

реалізація проекту здійснюється на засадах співфінансування з місцевих бюджетів, визначених пунктом 5 цих Порядку та умов, при цьому джерелами співфінансування з місцевих бюджетів не можуть бути кошти державного фонду регіонального розвитку та міжбюджетних трансфертів із державного бюджету місцевим бюджетам;

заклад освіти, в якому планується будівництво, реконструкція, реставрація або капітальний ремонт захисних споруд цивільного захисту, не має захисних споруд цивільного захисту чи найпростіших укриттів або має такі споруди, які потребують капітального ремонту;

завершення реалізації проекту до кінця поточного року.

Обов’язковою умовою фінансування за рахунок субвенції є попереднє спрямування коштів місцевих бюджетів за цільовим призначенням у частині співфінансування.

5. Використання субвенції здійснюється на засадах співфінансування:

для обласних бюджетів та бюджетів міських територіальних громад з індексом податкоспроможності більше 1,1: не більш як 70 відсотків — за рахунок субвенції та не менш як 30 відсотків — за рахунок коштів місцевих бюджетів;

для бюджетів сільських та селищних територіальних громад з індексом податкоспроможності більше 1,1: не більш як 80 відсотків — за рахунок субвенції та не менш як 20 відсотків — за рахунок коштів місцевих бюджетів;

для бюджетів місцевого самоврядування з індексом податкоспроможності 1,1 та менше: не більш як 90 відсотків — за рахунок субвенції та не менш як 10 відсотків — за рахунок коштів місцевих бюджетів;

для бюджетів місцевого самоврядування, з яких здійснюється фінансування закладів, що розташовані в селах (селищах), які мають статус гірських населених пунктів: не більш як 95 відсотків — за рахунок субвенції та не менш як 5 відсотків — за рахунок коштів місцевих бюджетів.

Співфінансування з місцевих бюджетів здійснюється згідно з розписом місцевих бюджетів.

6. Місцеві ради та військові адміністрації, які забезпечують співфінансування проектів (далі — місцеві ради), не пізніше семи робочих днів з дня набрання чинності цими Порядком та умовами, подають до обласних, Київської міської держадміністрацій (військових адміністрацій) проектні заявки за формою згідно з додатком 1.

 

 

До проектних заявок додаються:

гарантійний лист місцевої ради про дотримання нею умов щодо забезпечення реалізації проекту на умовах співфінансування з місцевого бюджету в обсязі не менш як визначено пунктом 5 цих Порядку та умов, своєчасного використання субвенції в повному обсязі, завершення реалізації проекту до кінця поточного року та забезпечення архітектурної доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення;

копія акта (наказу, розпорядження, рішення) про затвердження проектної документації (у разі наявності);

картка закладу загальної середньої освіти згідно з додатком 2;

фотографії, що фіксують поточний стан будівлі (її частини), споруди закладу загальної середньої освіти, що потребують облаштування.

Проектна заявка та гарантійний лист підписуються головою (керівником) відповідної місцевої ради. Копія документа, що підтверджує повноваження уповноваженої особи підписувати проектну заявку та гарантійний лист, додається до проектної заявки (крім випадку підписання цих документів головою місцевої ради, начальником військової адміністрації).

7. Обласні, Київська міська держадміністрації (військові адміністрації) проводять перевірку поданих документів на відповідність пунктам 3—6 цих Порядку та умов і за результатами перевірки формують та затверджують перелік проектів за формою згідно з додатком 3 не пізніше 15 робочих днів з дня набрання чинності цими Порядком та умовами.

Перелік проектів формується з урахуванням пропозицій щодо пріоритетних проектів, які відповідають умовам, визначеним пунктом 4 цих Порядку та умов.

Обсяг субвенції у загальній вартості включених до переліку проектів не може перевищувати обсягу коштів, розподілених для регіону.

Під час формування переліку проектів обласні, Київська міська держадміністрації (військові адміністрації) враховують:

територіальну наближеність закладу загальної середньої освіти до зони бойових дій та адміністративного кордону України;

ступінь безбар’єрності закладу загальної середньої освіти;

загальну чисельність учнів у закладі загальної середньої освіти;

реалістичність завершення реалізації проекту до кінця поточного року, зокрема наявність затвердженої проектно-кошторисної документації;

обсяг співфінансування з місцевого бюджету.

Під час формування переліку проектів обласні, Київська міська держадміністрації (військові адміністрації) можуть звертатися до місцевих рад із пропозицією щодо збільшення обсягу співфінансування з місцевого бюджету.

Обласні, Київська міська держадміністрації (військові адміністрації) здійснюють розподіл субвенції між обласним бюджетом та бюджетами територіальних громад відповідно до затвердженого переліку проектів.

8. Видатки, пов’язані з фінансуванням за рахунок субвенції об’єктів капітального будівництва, здійснюються відповідно до Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 (Офіційний вісник України, 2001 р., № 52, ст. 2374), Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 32, ст. 1359; 2015 р., № 78, ст. 2599).

9. Проектна документація готується відповідно до вимог Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 41, ст. 1674).

Титули об’єктів затверджуються відповідно до Порядку затвердження титулів об’єктів, будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 1997 р. № 995 (Офіційний вісник України, 1997 р., число 37, с. 17; 2015 р., № 97, ст. 3320).

Казначейство перераховує субвенцію відповідно до Порядку перерахування міжбюджетних трансфертів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2010 р. № 1132 (Офіційний вісник України, 2010 р., № 96, ст. 3399; 2015 р., № 7, ст. 161), і Порядку казначейського обслуговування державного бюджету за витратами, затвердженого наказом Мінфіну від 24 грудня 2012 р. № 1407.

10. Закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється в установленому законом порядку.

Попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за рахунок субвенції, здійснюється у порядку, передбаченому законодавством.

11. Відображення у первинному та бухгалтерському обліку інформації про отримані (створені) оборотні і необоротні активи, а також відкриття рахунків, реєстрація, облік бюджетних зобов’язань в органах Казначейства та операції, пов’язані з використанням субвенції, здійснюються в установленому законодавством порядку.

12. Складення та подання фінансової і бюджетної звітності про використання субвенції, а також контроль за її цільовим та ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.

13. Розпорядники субвенції за місцевими бюджетами подають обласним, Київській міській держадміністраціям (військовим адміністраціям):

звіт про використання субвенції та коштів місцевих бюджетів (на умовах співфінансування) і фотографії, в яких зафіксовано стан реалізації проектів, — щомісяця до 5 числа наступного місяця починаючи з червня звітного року;

звіт про завершення реалізації проектів, що включає інформацію про проведення оплати за отримані товари, виконані роботи і надані послуги та отримання декларації про готовність об’єкта до експлуатації (для проектів, пов’язаних із проведенням капітального ремонту, реконструкції), — не пізніше 25 грудня звітного року.

14. Обласні, Київська міська держадміністрації (військові адміністрації) подають щомісяця до 10 числа наступного місяця починаючи з червня звітного року МОН звіт про використання субвенції за формою згідно з додатком 4.

15. МОН інформує щомісяця до 30 числа наступного місяця починаючи з червня звітного року Мінфін про кількість об’єктів, що планується облаштувати захисними спорудами цивільного захисту до кінця звітного року, про кількість завершених об’єктів, а також про використання субвенції та коштів місцевих бюджетів (на умовах співфінансування).

_____________________

 

Додаток 1
до Порядку та умов

ПРОЕКТНА ЗАЯВКА

______________________________________________________________
(назва проекту, передбаченого пунктом 3 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах загальної середньої освіти (найменування закладу освіти, в якому планується облаштування захисних споруд цивільного захисту)

 

Характеристика проекту

Опис або значення

1. Мета проекту

 

2. Завдання проекту

 

3. Обґрунтування місцевої ради (військової адміністрації), яка забезпечує співфінансування проекту, щодо необхідності його реалізації

 

4. Основні заходи реалізації проекту

 

5. Очікувані результати реалізації проекту

 

6. Індикатори досягнення результатів реалізації проекту

 

7. Вплив реалізації проекту на забезпечення створення безпечних умов перебування учасників освітнього процесу у закладі загальної середньої освіти

 

8. Забезпечення архітектурної доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення

 

9. Загальна вартість проекту, тис. гривень, у тому числі:

 

обсяг субвенції з державного бюджету

 

10. Частка співфінансування проекту з місцевого бюджету

 

11. Строк завершення реалізації проекту

 

12. Наявність затвердженої проектної документації та позитивного висновку експертизи цієї документації

 

13. Наявність ризиків, пов’язаних з реалізацією проекту, шляхи їх зниження, потенційні негативні наслідки

 

14. Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) осіб місцевої ради (військової адміністрації), яка забезпечує співфінансування проекту, відповідальних за реалізацію проекту, їх контактні дані (адреса електронної пошти, номер телефону)

 

_____________________

 

Додаток 2
до Порядку та умов

КАРТКА
закладу загальної середньої освіти

Характеристика закладу загальної середньої освіти

Опис або значення

1. Найменування закладу, код згідно з ЄДРПОУ

 

2. Код в Державній інформаційній системі освіти

 

3. Місцезнаходження закладу

 

4. Тип закладу

 

5. Статус (опорний/неопорний) закладу

 

6. Рівень (рівні) загальної середньої освіти, на якому (на яких) виконуються освітні програми

 

7. Найменування засновника, код згідно з ЄДРПОУ

 

8. Код місцевого бюджету, з якого фінансується заклад

 

9. Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) керівника закладу, його контактні дані (адреса електронної пошти, номер телефону)

 

10. Загальна кількість учнів

 

11. Проектна потужність закладу із зазначенням співвідношення між проектною потужністю та фактичною кількістю учнів

 

12. Кількість педагогічних працівників

 

13. Кількість інших працівників

 

_____________________

 

 

Додаток 3
до Порядку та умов

ПЕРЕЛІК
проектів, передбачених пунктом 3 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов
у закладах загальної середньої освіти ____________________________ області (м. Київ)

Порядковий номер

Назва проекту

Найменування закладу загальної середньої освіти, у якому реалізується проект

Місцезнаходження закладу загальної середньої освіти, у якому реалізується проект

Місцевий бюджет

Код закладу загальної середньої освіти в Державній інформаційній системі освіти

Опорний/неопорний

заклад загальної середньої освіти

Загальна чисельність учнів

Загальна вартість проекту

Інформація про відповідального за формування переліку (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності), номер телефону)

Примітки

назва бюджету, з якого здійснюється співфінансування проекту

код бюджету, з якого здійснюється співфінансування проекту

разом, тис. гривень

у тому числі

обсяг субвенції, тис. гривень

видатки з місцевого бюджету, тис. гривень

частка співфінансування з місцевого бюджету, відсотків

                             

_____________________

 

 

 

Додаток 4
до Порядку та умов

ЗВІТ
департаменту (управління) __________________________________ держадміністрації (військової адміністрації)

                                                                                                                                                                                           обласної (Київської міської)

 

про використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов

у закладах загальної середньої освіти у ________________________ 2023 року

 

Порядковий номер

Назва проекту

Код бюджету, з якого здійснюється співфінансування проекту

Загальний обсяг фінансування

Дата та номер рішення (розпорядження) про розподіл коштів бюджетам місцевого рівня

Дата та номер акта готовності об’єкта до експлуатації або сертифіката чи декларації про прийняття об’єкта в експлуатацію

Кількість об’єктів, що планується облаштувати захисними спорудами цивільного захисту до кінця

2023 року

Кількість об’єктів, що облаштовано захисними спорудами цивільного захисту

обсяг коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, тис. гривень

обсяг коштів місцевих бюджетів, виділених для реалізації проекту  на умовах співфінансування,
тис. гривень

виділено коштів субвенції (відповідно до розподілу), тис. гривень

надійшло коштів субвенції протягом звітного періоду, тис. гривень

використано коштів субвенції протягом звітного періоду, тис. гривень

залишок коштів субвенції на початок наступного звітного періоду, тис. гривень

виділено коштів (відповідно до рішення органу місцевого самоврядування), тис. гривень

надійшло коштів з місцевого бюджету протягом звітного періоду,

тис. гривень

використано коштів місцевого бюджету протягом звітного періоду,

тис. гривень

залишок коштів місцевого бюджету на початок наступного звітного періоду,

тис. гривень

                             

_____________________

 

 

Додаток
до постанови Кабінету Міністрів України
від 28 квітня 2023 р. № 419

РОЗПОДІЛ
обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам
на облаштування безпечних умов у закладах загальної середньої
освіти у 2023 році

 

Код бюджету

Назва місцевого бюджету адміністративно-територіальної одиниці

Обсяг субвенції
(тис. гривень)

 

0210000000

Обласний бюджет
Вінницької області

30 820

 

0310000000

Обласний бюджет Волинської області

47 163

 

0410000000

Обласний бюджет Дніпропетровської області

154 744

 

0510000000

Обласний бюджет
Донецької області

23 624

 

0610000000

Обласний бюджет Житомирської області

45 011

 

0710000000

Обласний бюджет Закарпатської області

17 470

 

0810000000

Обласний бюджет Запорізької області

34 865

 

0910000000

Обласний бюджет
Івано-Франківської області

20 887

 

1010000000

Обласний бюджет
Київської області

163 427

 

1110000000

Обласний бюджет Кіровоградської області

31 090

 

1210000000

Обласний бюджет
Луганської області

6 031

 

1310000000

Обласний бюджет
Львівської області

29 878

 

1410000000

Обласний бюджет Миколаївської області

102 147

 

1510000000

Обласний бюджет
Одеської області

100 922

 

1610000000

Обласний бюджет Полтавської області

54 996

 

1710000000

Обласний бюджет Рівненської області

50 574

 

1810000000

Обласний бюджет
Сумської області

72 305

 

1910000000

Обласний бюджет Тернопільської області

21 272

 

2010000000

Обласний бюджет Харківської області

224 676

 

2110000000

Обласний бюджет Херсонської області

15 499

 

2210000000

Обласний бюджет Хмельницької області

47 790

 

2310000000

Обласний бюджет
Черкаської області

40 391

 

2410000000

Обласний бюджет Чернівецької області

25 037

 

2510000000

Обласний бюджет Чернігівської області

57 747

 

2600000000

Бюджет м. Києва

81 634

 

_______
Усього

1500000

_____________________


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень