КОРЕКЦІЯ КОГНІТИВНИХ ПРОЦЕСІВ У ДІТЕЙ З ООП
КОРЕКЦІЯ КОГНІТИВНИХ ПРОЦЕСІВ У ДІТЕЙ З ООП
КОРЕКЦІЯ КОГНІТИВНИХ ПРОЦЕСІВ У ДІТЕЙ З ООП
"Кожна дитина — маленька зірочка, що світить по-своєму, і саме наша любов допомагає їй сяяти яскравіше."
ЩО ТАКЕ КОГНІТИВНІ ПРОЦЕСИ?
Це механізми, які допомагають дитині пізнавати світ: Сприйняття Увага Пам’ять Мислення Уява Мовлення
Якщо якийсь із цих процесів розвивається нерівномірно, завдання спеціаліста — допомогти дитині розкрити її потенціал, а не "підганяти" її під загальні стандарти.
ПРИНЦИПИ КОРЕКЦІЇ КОГНІТИВНИХ ПРОЦЕСІВ
Індивідуальний підхід – адаптація завдань відповідно до можливостей дитини.
Поступовість – рух від простого до складного, без перевантаження.
Позитивна мотивація – підтримка та похвала навіть за найменші успіхи.
Емоційна залученість – використання ігор, казок, творчих завдань.
ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ КОГНІТИВНИХ ПРОЦЕСІВ
РОЗВИТОК УВАГИ:
Гра "Знайди зайве" – дитина має знайти зайвий предмет у групі та пояснити вибір.
Адаптація: якщо дитині складно говорити – запропонуйте показати пальчиком або розфарбувати «зайвий» малюнок.
РОЗВИТОК ПАМ’ЯТІ:
Гра "Що змінилося?" – змінюємо положення предметів і запитуємо, що змінилось.
Адаптація: для дітей з труднощами зору – можна використовувати тактильні предмети (різні матеріали на дотик).
РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ:
Гра "Придумай продовження" – дитина завершує розпочату історію.
Адаптація: можна запропонувати кілька варіантів на вибір або намалювати продовження історії.
РОЗВИТОК УЯВИ:
Гра "Фантастичний предмет" – розвиваємо асоціативне мислення.
Адаптація: використання великих барвистих малюнків або об’ємних іграшок для легшого сприйняття.
Віра в дитину – ключ до її великих перемог!
#Інклюзивно_ресурсний_центр_Побузької_селищної_ради
#Відділ_ОКМС_Побузької_селищної_ради