"TippyTalk" для побутових та навчальних потреб
18-річний В’ячеслав є активним користувачем TippyTalk. Хлопець частково використовує вербальне мовлення, але про більшість своїх потреб і емоцій повідомляє за допомогою застосунку
Про зміни за два роки розповідає його мама Юля
В’ячеслав використовує TippyTalk для своїх побутових та навчальних потреб, але найважливішими для нього є емоції. Тепер він може сказати, коли відчуває, що хоче зробити перерву, йти додому або продовжити навчання.
У хлопця розширилось коло людей, з якими він може комунікувати. Спочатку він спілкувався за допомогою застосунку лише вдома, а тепер у навчально-реабілітаційному центрі, школі, магазині, гостях.
TippyTalk допомагає В’ячеславу збільшувати вербальний словниковий запас. До нього прийшло розуміння: тебе почують – і ти отримаєш те, про що просив.
Він навчився повідомляти про своє самопочуття. Це дає змогу локалізувати біль і чітко сказати про нього – а отже, отримати допомогу вчасно.
У застосунку В’ячеслав тепер сам обирає: чи він хоче їсти, чи відпочити. Якщо їсти – то що саме. Якщо відпочити – то як: полежати, взяти телефон чи зробити щось інше.
Якщо хтось із ваших рідних чи знайомих має порушення мови, чи мовлення, «Говори!» може проінформувати та запропонувати вам цифрові комунікатори такі або ж подібні до тих, що використовує В’ячеслав. Для цього напишіть у приватні повідомлення сторінки @talk.org.ua