A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Побузької селищної ради Голованівського району Кіровоградської області

Важливо знати педагогу, батькам особи з ООП

Лист ІМЗО від 08.08.2024 р. Методичні рекомендації «Пріоритетні напрями роботи психологічної служби в системі освіти України у 2024/2025 навчальному році»

https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fdrive.google.com%2Ffile%2Fd%2F1E5KKubx2JlLoju1M9uTbvfJdPLQqaV5k%2Fview%3Fusp%3Dsharing%26fbclid%3DIwZXh0bgNhZW0CMTEAAR3kgIH-1J0dpsEh93JtFZXz6Ej-BVvcKB-BnZPEFYFgBWLbS3EZfgYg9WQ_aem_uj3jzFNIuDqcyyY-MVgqZA&h=AT2AeyG9aUfF7topU7NoE4Xe_DOyiMPWrGXgp3eSrZsaTsIJD_cWJzeIT0vvWHdKho1Z8dI5U3Tukx_5Vv5lcPcNFux_Mvexn5Jgkxckb8HyorUNRWTADe2-8eq_8QjyREWb&__tn__=H-y-R&c[0]=AT1ks5-gM8xdkKniQr_WK_hxNO31Qqygu0Ua98n4Z4bNrL6TNreCX2NO4yTslLWValJ6JdXeDoAmB0AZAyS5d12u2FaKTEW-Gv5j2DqWxwv8I3dCNCOpS18mczjeJAdhENf1eIKQ7-8HwocmHfkhnLCZvwyc0CLhk8oaoGcKoK59aBfXNU1ulem6AiquK3hAyAYnyQwS1QXm2gyJvbOb2BtSnFUI2ywU94DYnpfsiu15ghqNBqP7CBsOPizgtfkkWBNPNQw8jLpoGbug-AY8GEeFyWZscdoPswwkge1M_94

11:56 01.08.2024

Рекомендації щодо навчання і розвитку дітей з розладами аутистичного спектру

Рекомендації щодо навчання і розвитку дітей з розладами аутистичного спектру Розлади аутистичного спектру – це загальний розлад розвитку, що має неврологічну природу і характеризується такими групами порушень, як:

11:38 27.05.2024

Інформація про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини.

Інформація про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини. З метою налагодження взаємодії закладів дошкільної, загальної середньої освіти з інклюзивно-ресурсним центром, повідомляємо, що проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи фахівцями КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Побузької селищної ради здійснюватиметься до 14 червня 2024 року.

14:11 09.05.2024

Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини 

Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини – це процес збору та інтерпретації кількісної та якісної інформації про особливості розвитку дитини з метою визначення її особливих освітніх потреб, в тому числі коефіцієнта її інтелекту, розроблення рекомендацій щодо освітньої програми, організації освітнього середовища, особливостей організації психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг, відповідно до потенційних можливостей дитини.

08:44 19.02.2024

Допоміжні засоби навчання

Переносні педалі, бігові доріжки, м’ячі для сидіння, заняття стоячи. Це допомагає учням з гіперактивністю та дефіцитом уваги краще зосередитися на уроці! Таких школярів 10% від загальної кількості.

10:58 07.02.2024

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень