Зміни до документації закладу освіти через відкриття інклюзивного класу
Зміни до документації закладу освіти через відкриття інклюзивного класу12:00 14.08.2024
Зміни до документації закладу освіти через відкриття інклюзивного класу
Зміни до документації закладу освіти через відкриття інклюзивного класу12:00 14.08.2024
11:56 01.08.2024
Рекомендації щодо навчання і розвитку дітей з розладами аутистичного спектру
Рекомендації щодо навчання і розвитку дітей з розладами аутистичного спектру Розлади аутистичного спектру – це загальний розлад розвитку, що має неврологічну природу і характеризується такими групами порушень, як:11:38 27.05.2024
Освітній серіал «Інклюзивна молодіжна робота»
Освітній серіал «Інклюзивна молодіжна робота» доступний на платформі «Дія.Освіта» українською та англійською мовами за посиланням: https://bit.ly/43PCYBo.14:48 22.05.2024
Інформація про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини.
Інформація про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини. З метою налагодження взаємодії закладів дошкільної, загальної середньої освіти з інклюзивно-ресурсним центром, повідомляємо, що проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи фахівцями КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Побузької селищної ради здійснюватиметься до 14 червня 2024 року.14:11 09.05.2024
Довідник «Етика коректної взаємодії»
Олена Зеленська 9 квітня о 09:56 ·15:17 02.05.2024
11:10 05.03.2024
Повноваження керівника закладу щодо формування ІПР
09:00 19.02.2024
Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини
Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини – це процес збору та інтерпретації кількісної та якісної інформації про особливості розвитку дитини з метою визначення її особливих освітніх потреб, в тому числі коефіцієнта її інтелекту, розроблення рекомендацій щодо освітньої програми, організації освітнього середовища, особливостей організації психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг, відповідно до потенційних можливостей дитини.08:44 19.02.2024
10:58 07.02.2024